6 sanningar

... om mig. Nu kommer det 6 sanningar om lilla mig. enjoy :)

- Jag faller för söta meningar, ni vet "ett liv utan dig vore som en himmel utan sol"
- Jag blir vädligt lätt på bra/dåligt humör
- Men när jag är glad märks det till jupiter & tillbaka
- Jag har lätt för att blir kär, MEN jag tar inte första bästa killen
- Jag smsar lite för mycket, ibland 60 sms om dagen. (har inte gratis sms)
- jag älskar, jag menar älskar skor. Kan gå i stan och bara titta på skor

Något nytt ni fick veta kanske ?

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jag smsar också lite för mkt :D

2009-09-30 @ 17:57:46
Postat av: Anonym

hihihi :4

2009-09-30 @ 18:14:09
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0