Är så vacker!!!

Nu har ja sett på Idol också...

Det enda jag kan säga är att Erikas röst är så fruktansvärt vacker så jag vet inte vad. Men jag va på gränsen att få gåshud (?) idag när jag hörde henne sjunga. Tror även att jag nästan va mer nervös än vad hon är..

Så nu jävlar ska ni gå in och rösta på henne!! NUUU!!! 09941405!!!

Men nu ska jag tacka för mig och lämna denna, faktikst väldigt dåliga dag bakom mig och försöka ha en bättre dag imorgon... Dock har vi idrott på morgonen, jag är inte så jävla taggad vill jag lova!
Sen matteprov, inte så taggad på det heller....
Sen no, vet inte vad vi ska göra menmen...
Sen franska, har läxförhör och jag kan ingenting...

Sen så vet jag inte om jag ska till stan eller inte... Svårt beslut det där.. Jag är iaf fruktansvärt sugen på colalight & godis.. Imorgon är det "lilllördag" va? Sen så har jag inte ätit godis på..  typ 1½ vecka eller nåt... Lite stolt faktiskt.. Börjar inse att det va nog bara en jävla beslutsamhet som gjorde att jag klarade ett år?!

Godnatt!
//Elin♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHHAHHAHAHHA

2009-09-29 @ 21:28:53
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0