Är verkligen allt okej?

Nej, nu struntar jag i att Hanna nyss har skrivit ett inlägg, jag måste ju få säga hej ialafall..

Jag har inte orkat trycka på den där knappen förens nu, alltså knappen som gör att datorn är på..  Jag har ju faktikst hunnit sett på, Hannah Montana, High School Musical 3, ätit frukost, lunch och funderat lite.. 
Jag är ganska effektiv om jag får säga det själv, har även kommit på att jag har lite träningsvärk och att vi ska iväg och slava om en liten stund. Jag hoppas på att träffa ngra kompisar.
Hoppas är det enda man kan göra...

Alltså, va dagarna går fort... Klockan är redan över 2...  Jag är lite sugen på godis, men kommer antagligen inte äta nåt godis. Denna helgen blir det lite chips ist, när jag ändå pratar om det så kan jag ju passa på att säga att jag HATAR(!!!!!!!!!!!) ostbågar...  hahah. Jag klarar inte ens av lukten. Det är riktigt äckligt faktikst!

Nu ska jag fortsätta att fundera lite, känna av om allt verkligen är okej? och njuta av lite ledighet... Underbart..

//Elin♥


kom på att jag har hunnit måla naglarna också...


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: haha okej :)

2009-09-26 @ 14:24:01
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0