Beroendeframkallande?

Hanna får fortsätta sin "idol night" här... 

Jag hade tänkt att packa väskan och gå till sängen..  Innan dess ska jag, hämta en tidning till Hanna, hämta en egen  tidning FRÅN Hanna, lägga in 23 kilo kläder., bortsa tänderna....  Sen blir det nog sängen skulle jag tro....  Imorgon väntar dammsugaren... fan alltså...  Jag lägger in kläderna idag så jag slipper göra det imorgon :). ahahha ..  Hur lat? eller lat är jag inte, för jag lägger ju faktikst in dom idag... 

Jag är trött som fan. kommer antagligen skippa att lägga in kläderna...  Nej. nu ska jag göra det....  Just det, ska ta nässpray också.. VIKTIGT! Dock är det beroendeframkallande tror jag, är rädd för det ialafall....  Nu känner jag att det börjar snurra lite innanför skallbenet..

//Elin♥   (vet inte när uppdatering kommer imorrn, men nån gång blir det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0