Dagens samtalsämne?

Jag tror att dom flesta bloggar om Idol idag?

Som ni kanske vet så älskar jag Idol verkligen, allt som har med idol att göra. Det räcker med att det går en repris så ser jag på det... Dock är 2007 och frammåt bäst..

Sen så tycker jag att den nya juryn är mkt bättre, för att dom säger inte lixom bara: - Du suger!  Utan dom utvecklar sina svar och säger vad personen i fråga är dålig/lite sämre på och vad den behöver jobba med...
Sen så är deras meritlista lite länge också kan dom sjunga. Vilket inte alla i den förra juryn kunde...  Jag kommer med andra ord sitta klistrad framför tv:n..

Har redan sett på lite klipp på tv4.se...  Det är ett par kända ansikten från tidigare säsonger som söker detta året också. Vilket är kul tycker jag...

Men nu ska jag återgå till mitt pluggande...  Det går frammåt...

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: A.F

yaa :)

hihi tack! :)

2009-09-08 @ 19:46:59
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0