När & fjärran...

Hejsann på er...  Hanna sa ju godmorgon så jag tänkte att det inte va nån idé att jag skulle göra det också..

Men ialafall... Dagen idag vet jag inte vad som händer faktikst, blev sjukt sugen på godis när jag läste Elins blogg.
Så det kanske blir att köpa det sen, det är ju faktikst lööööördag!!!! Då får man ju äta godis, ellerhur?

Jag har inte så mycket att säga...  Inte mer än att jag är sjukt sugen på att resa nån stans...  Just nu så skulle London passa bra känner jag... Behöver lite storstadspuls känner jag... Det är mycket som jag känner...
Men en solresa skulle inte heller sitta fel, men ni fattar kanske vad jag menar? Bara att åka bort nån stans, jag ska inte ljuga här.. Men jag har allt varit inne och kollat vad det finns för några resor.. Sista minuten går imorgon vissa, Mallorca 1400 typ..  haha, sjukligt billigt jue....
Men ialafall.. En resa är det som jag önskar mig just nu..  Underbart!

Nu ska jag kolla lite på internet hade jag tänkt mig, ha det bra!

//Elin♥




jag skulle inte tacka nej =)


ni ser vart det är va? Damn alltså..


Kommentarer
Postat av: Becca

förlåt för sent svar!



sv: ne älskar att gå på stan, luncha och shoppa hihi:)

allt bra med dig idag?

2009-09-19 @ 13:08:08
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0