Du kommer inte att ångra dig!

Hoppsan, kanske inte den bästa uppdateringen idag kankse?

Men jag kan förklara, det va repriser av Idol. Sen så mitt upp i det så skulle vi dra & käka lunch...  Sen så hem, sen till stallet... Det är lixom min dag....  Det har inte funnits tid för datorn helt enkelt... Så är det...

Jag tänkte tipsa om en blogg förresten. En tjej som heter Elin (snyggt namn där tjejen) som skriver sjukt bra tycker jag...  Så klicka in där nu vettja! Något som ni aldrig kommer att ångra...  Så klicka HÄR, förslagsvis.. Detta är en extremt ny blogg...
Hennes andra blogg som är minst lika bra, med fina bilder & sånt där kan ni kika in på... Kommer ni inte heller att ångra... Då kan ni klicka HÄR..

Jag hade tänkt att skicka ut och kuta (springa) lite, men ja. Det typ regnar och sådär.. Det får helt enkelt bli imorgon efter skolan... Tror ni att jag håller mitt löfte?  Jag som ska plugga också.. Men då är det datorn, bloggen & msn som får ta en liten smäll. Men just nu så är ju skolan väldigt viktig... Då är det lika bra att lägga ner tid på den.. Skolan alltså...

Nu ska jag nog duscha... Sen så kanske plugga lite engelska? Om ni undrar så är det biologi som jag ska plugga järnet på måndag (imorgon) & tisdag... Franska läxa har jag också... Men det är inte lika viktigt..  Sen så har jag engelska läxa oxå.. Men den kan jag nog göra imorgon i skolan, tror jag...

Duscha va det...
//Elin♥


trött?


Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

den var underbar :D

2009-09-20 @ 17:39:36
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0