En bra start..

Hejsan igen..

Jag tänkte bara säga att det blir fotboll för min och Hannas del. Hanna sitter i skrivande stund och målar naglarna...  Jag funderar på att göra det samma... 

Tänkte bara säga det. Hoppas att ni får en bra dag, säger det igen. haha ..

Min dag har börjat väääldigt bra, sms för hela slanten..  Jag har 6 dagar att ta ikapp =). haha ..  6½ till och med tror jag..  Men hur bra är det inte att överhuvudtaget ha klarat det? Alltså att vara utan mobil, det kom allt ett par sms när jag satte igång lånemobilen. haha .. 

Men nu ska jag fixa nailsen... Vi hörs när vi kommer hem, ikväll.. Runt 9 kanske?

//Elin♥


du ska bli MIN!!!! <3


Kommentarer
Postat av: A.F

amen tackar :D du emd !:)

2009-09-05 @ 19:49:42
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0