Hemma !

Hej på er gott folk!

Nu är jag hemma och är så jävla lycklig över det, men sammtidigt så skulle jag vilja vara kvar där. Bara en dag till. Det har vrait så jävla underbart. Lite drygt ibland, men om vi skulle få en dag fritt så skulle det va as kul. Skönaste folket va där också, det har varit lekar som "hajen" och viskningsleken till sanning/konka...  Heeelt galet. Men sjukt kul.. (saknar alla där ifrån!)

Jag har även sett statisktiken på bloggen nu också..  Nu är jag tillbaka, och den vanliga statisiken ska vara tillbaka. Det har jag bestämt, så jag har inte kollat igenom kommentarerna. Utan nu börjar vi om på nytt..  Nu jävlar...

Jag har gått och blivit förkyld också, kände av det i torsdags, nu kan jag knappt prata stundtals.. hahah ..  Det kostar att ligga på topp..

Nu ska jag kolla lite bloggar, sen se på idol...  Som jag INTE missade i fredags, för vi hade tv i våran stuga!

//Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0