idol

IKVÄLL BÖRJAR IDOL BABES!!!! Som jag har längtat, har ju fan hållt mig med dvder, nedladdningar och repriser på tv i hett halvår! Nej det är verkligen på tiden, ni vet vilka som kommer sitta bänkade.
Andra avenyn började idag också, jag ser det dock på webben för vem fan orkar vänta till klockan 9 när man kan se det innan och ha tid för msn och sånt ni vet. Om man inte har läxor.

Duscha ska  jag göra också, och byta dator. Sitter vid min stationära för ljudet är bättre på den och den bärbara har inte "21" skärm eller vad jag har.

idag förövrigt sprang jag 800 på tid och det är fan första gången på ett år man håller ett tempo. Men 3:01min sprang jag på. Och ja, jag är faktiskt ganska nöjd :p


jordgubbe=sommar :))

Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

kolla in vår interjuv med en av ungdomarna



från den kommande långfilmen



TUSEN GÅNGER STARKARE

2009-09-08 @ 19:04:30
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Hanna

hejsan, shit va fin bild :P

2009-09-08 @ 19:33:06
URL: http://hannahagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0