Ingen är perfekt...

Hejsan på er...

Gud så ont i mina ben jag har haft idag, haha. Jag brukar gilla att ha träningsvärk, men denna som jag har haft i 2 dagar nu är fan inte att leka med.. hahaha .. På riktigt gör det ONT! Men vad finns det att göra lixom?

För övrigt va dagen bra, provet gick bra, läxförhöret inte lika bra...Men vad finns det att göra åt det nu? Ingenting...
Slutade 12 idag, åkte in till stan och åt lite. Kollade på uggs... och typ va inne på 3...
Jag klarade det utan en enda tår, men hade jag sett en sån mobil som jag har (som är inne på lagning) eller en sån som jag vill ha, då hade jag lagt mig ner på golvet där inne... Så hade min kompis fått burit mig ut där ifrån...
Det låter sjukt, men det skulle nog kunna hända är jag rädd för..

Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå ner och duscha.. Eller jag ska göra dt....

Vad ska jag mer säga? Tan hand om er & era vänner kankse? Man vet aldrig om dom lämnar er, gör dom det så är dom inga vänner...
Bättre att ha några få riktigt bra vänner, än 37 st vänner...  Tänk om du berättar en hemlighet för en av alla 37, hur fort sprids det inte då? Jag säger inte att den där riktigt bra kompisen inte berättar, men det är lättare att lita på hon/han..

Kom på nu att min artikel i svenskan, SÖG!!! Tänker på det typ hela tiden.. Men man kan inte alltid lyckas, ingen är perfekt.. Inte ens jag..
//Elin♥


Kommentarer
Postat av: A.F

om du visste vrf ja mår dåligt så hade du inte ens skrivit de där

2009-09-23 @ 19:32:05
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0