inget bättre för mig

sitter här och inser att fan jag kan ju vara uppe längre ikväll har sovmorgon imorgon. Klockan 9 kommer jag slå upp mina små gröna.
tills dess kan ni ju få läsa denna underbara lista, listor är kul!


Vad blir ditt namn baklänges?
annah
Har du gjort en snöängel i år?
hm, de var ju ett tag sen det var snö så jag minns inte
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
never!
Platt eller lockigt hår?
naturligt platt med lite vågor
Är du kär i någon?
kär är fel ord ;)
Vad gör du när det regnar?
är det kvällen lägger jag mig i sängen och lyssnar
Har en dröm gått i uppfyllelse?
jag tror nog det ja ;p
Vad har du för startsida på internet?
öhm, mammas dator så NWT (lokaltidning)
Vem ringde du senast?
ringer ju fan nästan aldrig, sms är min grej
Tycker du att sengångare är söta?
dom ser väl ut som nallebjörnar gör dom inte?
Har du haft vattkoppor?
veckan efter påsklovet året var 2004, minns det väl
Har du någon gång testat karate?
nix, aldrig velat heller
Vilken mobilringsignal?
ljudlös is the shit,
Minimorötter eller pommes frites?
om jag skulle leva på det- minimorötter
Första sporten du gick på?
barngymnastik, (y)
Vad längtar du mest till just nu? 
nästa fredag?
Hur gammal har du tänkt bli?
bra fråga
När åt du senast en fiskbulle?
det var ett bra tag sen och det får gärna vänta
Vad drömde du inatt? 
jag minns att det var en konstig dröm 
Vilken tv-serie är bäst?
Idol & andra avenyn
Kan du gå ner i spagat?
inte längre
Vad åt du senast?
tacos...
Höga eller låga strumpor?
beror på skor ...
Vad är du mest rädd för i hela världen? 
ärligt? att det ska hända mina vänner något 
Har du varit kär i en kändis?
tror inte man kan vara kär i en kändis, möjligtvis förälskad. men nej
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
varje gång det kommer något nytt, JA
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
grön, tack
Vad har du för färg på ditt påslakan? 
vitt med hjärtan (a)
Vad ska du döpa dina barn till?
lill-erik & klimpen
Sommar eller snö? 
sommar tack
Bikini eller baddräkt? 
bikini eller en egendesignad baddräkt, jag vill måla upp den :P
Snyggaste läraren
min so lärare ser bra ut,
Är du mörkrädd?
nej, inte inne. Är jag ute i skogen, JA! 
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
nej faktiskt inte
Riktig gran eller plastgran?
riktig ska det vara, om man inte är allergisk eller bor i lght
Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt, vem fan kan sova med tänd lampa?
Godaste drickan till frukosten?
dricker inget till frukost...
Senast lästa bok? 
14 år till salu
Vem kramade du senast? 
Alexandra
Älskar du att sjunga? 
jag tycker om att sjunga även om det inte låter bra :p
Vill du bli president?
vore najs om det inte vore för alla som hatar en och alla tråkiga möten..
Har du spelat kille i en teater?
hmm, inte vad jag kmr på...
Duscha eller bada?
duscha, om det finns en jacuzzi blir det ju bada
Kan du ditt mobilnr utantill?
japp
Har du tråkigt?
nej,
Har du gråtit i skolan nån gång?
ja, det var ett tag sen men ja 
Stockholm city, Metro eller .SE?
Metro, gratis ska det vara
Hur tar du dig till skolan?
buss
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
hjälp, nej
Sjunger du på toa?
nej, eller kanske när jag är ensam hemma
Vilken färg har din jacka?
grå, skitkul!
Använder du långkallingar?
nejjj
Är du höjdrädd?
NO
Vilket land vill du åka till?
USA, tack
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
igår säkert på fotbollen 
Vad ska du göra NU?
svara en på msn,

Kommentarer
Postat av: BECKY- glamorous life overseas

åh jag har inte sett er nya design än, den är ju supersöööttt :D

kraaam på eer

2009-09-07 @ 18:05:17
URL: http://beckyberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0