Inte fy skam..

Hejsan...

Nu har jag pluggat klart, eller det va typ 2 timmar sen jag blev klar med det...

Sprungit har jag gjort också...  ojojoj så ont jag har i mina små ben nu, men det blir nog en runda imorgon också...  Jag som tänkte idag när jag hade sprungit upp för världens backe att, nej fy fan detta gör jag bara inte om...  Jag vet inte vilket mål jag ska ha? Att 2,5km ska bli lätt som bara den att springa kanske?
Det tog faktikst inte lika lång tid som jag trodde att det skulle ta,.. ca, 15min är väl inte fy skam när man har varit förkyld i en vecka och inte sprungit 2,5km på 1½ år typ?! vavava?!

Nu ska jag kolla bloggar, skrivet nog inget mer idag.. Vet inte... Men isf så hörs vi imorgon eftermidag. Runt 5 kanske?!

Ha det så fint nu, och ta hand om er =)

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: A.F

:''(

2009-09-21 @ 21:33:35
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0