jag har tråkigt

därför gör jag den här listan, kopiera gärna och gör den själva. Älskar att göra listor, haha x)


Lever du med något som du ångrar?
Ja, kommer alltid leva med det tyvärr!

Vart ser du dig själv om ett år?
Då går man ju på gymnasiet, så förhoppningsvis lycklig i en ny klass. (är lycklig nu oxå om ni inte tror de)

Vad betyder mest för dig?
Vännerna betyder alltid mest, och familjen. Annars kan man klara sig utan mycket.

Singel eller upptagen?
öppen för förslag, haha x)

Vill du ha ett förhållande?
Om jag hittar nån så självklart

Redo att gifta dig?
Nej, ingen som jag älskar på det sättet så mkt

Vill du ha barn?
Ja, men inte än!

Är du religiös?
Nix,

Vad tycker du om homosexuellt giftemål?
Vi alla är människor eller hur? Så alla ska få gifta sig, dum fråga egentligen

Rasism?
oxå dum fråga, hatar det

Abort?
Jag är för abort, men man ska tänka igenom saken noga!

Krig?
jobbigt för alla. dumt!

Slåss?
Inte spec underhållande x) 

Om du fick välja vilken bil som hellst, vilken skulle det bli?
hm, svårt ju! En range rover tror jag! 

Vad tycker du är avtändande?
Rökning, snusning & äckliga tänder

Vad attraherar dig?
Skrev det för nån dag sen, svettiga sportkillar, killar som kan sjunga eller spela något instrument bra, mörkhåriga (inte för blonda är fula)

Vad tror du gör ett bra förhållande?
Ärlighet!

Vad tror du förstör ett förhållande?
oärlighet 

Ett minne som du saknar mycket?
finns mkt, men klassresan i 6an var underbar

Bästa händelsen under veckan?
oj, hela veckan har varit najs faktiskt!

Fölåter du för lätt?
nej, man måste förlåta och gå vidare

Favorit dricka?
hm, cola & cider

Festar du mycket?
nix 

Vad tycker du om droger?
förstör bara allt för den som använder det. ajjabajja 

Hur mycket fyller du nästa gång du fyller?
16 baby!

Saknar du någon?
vem gör inte? 

Är du kär eller tycker du om någon just nu?
kär? nej det pirrar iafl inte :P

Är pengar nyckeln till lycka?
en genväg kanske?

Senaste missade samtalet?
ingen aning!

Sista personen som du ringde?
ingen aning, orkar inte kolla x)

Vad står det i ditt senaste meddelande?
Tog bort den förut, men det stog typ "okej, men smsa innan. / Martin"  

Har du kysst någon den senaste veckan?
Dåligt med det

Vad lyssnar du på?
ljudet när jag trycker på tangenterna  

Vad har du för planer för kvällen?
Ska väl nanna kudde snart, är trött :( 

Vad irriterar dig?
jobbiga människor som inte glor diskret, ska man glo så ska man vara diskret 

5 personer som betyder mycket för dig?
oj, jag har så många som betyder mycket.
Men mina älskade änglar Eveline, Johanna, Alexandra & Tina såklart
Emelie, Helena, Ella, Johanna alltså det finns många
Kristoffer, Daniel, Alexander you name it. Kan inte säga 5 bara liksom ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! :)

2009-09-19 @ 00:23:10
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0