Kom på nåt bättre att skriva om!

Ojojoj, så trött jag är på myggor...  Alltid när jag väntar på bussen så kommer dom små äckliga djuren och biter en! Mina myggbett har på den senaste tiden blivit svin stora... Kliar gör dom oxå!!!

Just nu så lyssnar jag typ på musik, kollar lite bloggar och sånt..  Väntar på att en viss person ska logga in på msn, så att personen i fråga kan göra min dag lite bättre än vad den har varit... Det är lixom så jävla bra när nåt sånt händer. Jag har på statusen upptagen för att inte se när hon/han loggar in, hahaha... Så att det blir som en glad överraskning... 

Imorgon blir det skolan, slutar 12....  Ska in till stan och köpa cola light, tror jag och melontuggummi!!! Mee lajjk!

Har inte så mycket vettigt att säga...

Inte mer än att jag är sjukt trött på tjatet om svininfluensan. Kom på nåt bättre att skriva om. Jag är trött på detta tjatet nu!!! :O

//Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0