life is good

Livet leker verkligen känns det som utom ett prov som ligger och väntar på mig på tisdag, måste plugga. Ska göra det efter det här inlägget.
Annars börjar ju Andra Avenyn på tisdag skoja inte om jag längtar. Det har varit ett långt uppehåll men serien riverside kommer få vänta till helgen för jag har inte tid att se ett avsnitt varje dag. Då har man ju någonting att se fram emot också på helgen :'D

jag vet inte vad Elin menade med att bara en häst behövde röra på sig, kanske hon vill gå dit själv? Eller jo fan det vill hon. Jag ska dit själv nästa helg, måste ju plugga här hemma.(Ni får veta sen om jag verkligen fick tummen ur) Får fixa oboj eller nått mysigt så det blir roligare.


Kommentarer
Postat av: JULIA'S D60

Vilken fin blogg ni har! ♥

2009-09-06 @ 13:17:35
URL: http://nikons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0