måndag, woho!

NOOOOOT! Fick ingen sovmorgon imorse åkte med mamma till jobbet och hjälpte henne skriva lite saker och tjänade lite pengar (eller ja 100kr). Men jag skrev i 45 min så en bra timlön. Sen pratade jag lite i telefon när jag var där. Trevlig start på dagen :).

Sen gick jag till skolan där jag hade matte i 40 min för att sen inse att jag har inställd spanska och jag klagar inte. Så en håltimme på 2 timmar. Alexandra och jag hade roligare än någonsin nästan. Sen slutade jag dagen med 50min NO. Jag klagar absolut inte alltså.
Sen hängde jag med Alexandra till stan och vi fikade, jag köpte även en halsduk & en ögonfransböjare från kicks hoppas inte den suger så mkt som H&M's gör efter 2 veckor. Har stått ut med H&M's ett bra tag nu men nu får det räcka. Dom är billiga, men bra i 2 veckor oxå.

Elin pluggar mer än någonsin, hon slutade klockan 12 idag den jäveln.

ikväll börjar elitserien gott folk, jag ser nog när färjestad möter skellefteå (såg deras tränare eller nått på stan förut). SVT2 klockan 19.00


sm-guld 08/09, fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0