Med gråten i halsen...

Nu är vi hemma igen, jag har inte kollat om Hanna har skrivit nåt men ialafall...

Vi skulle typ kratta, och mina händer är nog dom känsligaste i världen tror jag så nu sitter jag här och har ap ont i mina händer efter det. Inte kul vill jag lova!  Sammtidigt gör min dator nån konstig uppdatering med massa apple saker...  Jag fattar inte varför den gör det, och inte heller vad det är... 
Kalla mig osmart, men jag är inte den skarpaste kniven i lådan alltid.. :) hahah, där fick jag till det..

Sen så sitter jag och nästan gråter över att jag inte har nån mobil, ni får hållas med detta tjatet har jag sagt och jag håller fast vid det...  Men ni kan ju testa att lägga ifrån er mobilen, sen ta en annan mobil och ha den i 3 dagar, sammtidigt som den stänger av sig på natten... Efter det så är ni utan mobil i 3 dagar... Sen så tar ni en mobil och har den i 1½ vecka, sen så lägger ni ifrån er den och går utan mobil i ngra veckor till...

Det är så som jag lever nu, utan nån kontakt med nån utom på internet. Jag är glad att jag lever på 2000-talet och inte 1800-talet... Men och andra sidan så va det ju då som man uppfann telefonen... Men dom hade inte dator och msn och allt sånt där underbart som kan förrändra ens liv idag.. 
Nu pratar jag inte bara om mig själv, men titta tex på Johan Palm, han sökte sista chansen i Idol...  Blondinbella, hon hade utegångsförbud och satte sig och började blogga...

Livet kan förrändras på bara någa få minuter... Ta hand om er nu så hörs vi om ett tag igen!
//Elin♥


one step at a time...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0