nervös

God morgon på er eller god middag. Vad säger man vid den här tiden?
Jag tänker berätta för er om igår :)

Vi skulle ju ha friidrottsdag i skolan och det hade vi på tingvalla här i Karlstad. Vädret var sådär men bättre än stekande sol eller spöregn. Alla höll sig lugna tills 800m var. En kompis till mig som heter Daniel var så jävla taggad och det märktes. Jag var nervös, och han sprang fort som fan. 2min.23sek sprang han på. Förstår ni?!
Efter det var det stafett som gällde och våran klass vann iår igen. Dock inte lika överlägset i år var det på håret att det inte gick. Men vi kan ju tacka Daniel och Jimmy för den segern ;)
Efter friidrotten var det fika med Alexandra och Eveline som gällde mycket trevligt. Sen tog Alexandra bussen hem medans jag och Eveline dreglade över skor och tog bussen hem till Helena som vi skulle överraska eftersom hon har fyllt år.
Det blev lyckat och hon var nöjd tror jag, det var galet mycket dans vill jag lova. Vi dansade från 7 till 10 ungefär. Mycket fina bilder kan jag tänka mig.
Trevlig kväll var det iafl :)

Nu måste jag kolla bilddagboken om det finns några hemska bilder att se :|

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: så lite så tack själv :)

2009-09-26 @ 13:53:51
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0