ragga ?

Om någon av er eller Elin skulle vilja ragga kommer några raggningsrepliker. Någon här kanske är mer stygg än den andra, det finns något för alla :)
tjejer/tjej kan ju alltid bytas ut mot killar/kille och tvärtom!

"Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet."

"Om en kram leder till en puss, en puss leder till hångel och hångel leder till sex. Vågar du krama mig då?"

"Jag kan beskriva min smak bland tjejer med 2 bokstäver, D U."

"Hur kan du redan vara här? Nyss var du ju i min dröm!"

"Dina föräldrar måste vara djuphavsdykare, när dom har fått en sådan här pärla."

"Du är så söt så att mina ögon får diabetes!"

"Tjena sexbomb, står du här och tickar."

hoppas ni lärde er någon ny iafl, kanske kan bjuda på fler någon annan dag ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0