rubrik?

Varför är ni så blyga? Jag ser ju att ni tittar in här men inte alls många spår, tråkigt men sant :(

Imorgon är det lördag gott folk och då har jag en fin dag framför mig, för jag kommer vara uppe i ganska bra tid för att åka och se på fotboll när brorsan spelar. Som ni kanske märker så är jag trogen supporter, haha. Inget skämt. Jag har missat 2 matcher tror jag. Illa, men sant. Alla är snälla mot en så det är fint!
Samlingen är klockan 11 men ska hämta Karl hos hans tjej innan så drar väl härifrån 10 kanske?
Efter fotbollen som förhoppningsvis går bra ska jag hem och rida litegranna. Blir en tur på vägen eller i skogen för jag måste erkänna att jag känner lite i mina ben efter det långa och jobbiga ridpassat igår på 1½ timme. Jesus säger jag bara.

Lördag känns som min dag, riktigt bra!


kommer nya bilder från stallet snart oxå (Y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska SPÅRA ! :D

2009-09-12 @ 00:01:11
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: TWINS

vad härligt med en ridtur =)

2009-09-12 @ 13:51:37
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0