Har man tråkigt så har man..

Eftersom jag har så tråkigt så kör vi en lista...


Vad blir ditt namn baklänges?
nile...
Har du gjort en snöängel i år?
nej, inte vad jag minns ialafall
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
vet inte. Låg där när jag va liten. 3 dagar kanske?
Platt eller lockigt hår?
Platt naturligt, men skulle inte tacka nej till lite lockar
Är du kär i någon?
vem vet?

Vad gör du när det regnar?
undrar när det ska sluta?
Har en dröm gått i uppfyllelse?
jaaaaapppp
Vad har du för startsida på internet?
msn
Vem ringde du senast?
Skyddat nr, kommer inte ihåg..

Tycker du att sengångare är söta?
jag vet inte ens hur dom ser ut?
Har du haft vattkoppor?
japp... plågsamt
Har du någon gång testat karate?
nej, är inte så taggad på det heller

Vilken mobilringsignal?
vet inte. Har ljudlös

Minimorötter eller pommes frites?
beror på vad jag vill ha av det
Första sporten du gick på?
sån där gymnastik för 4åringar..

Vad längtar du mest till just nu? 
Fredag kanske? Eller nej.eller jo... haha

Hur gammal har du tänkt bli?
jag har inte tänkt på det..

När åt du senast en fiskbulle?
nån gång i våras kanske, jag HATAR det...
Vad drömde du inatt?
ojj, det kommer jag inte ihåg...
Vilken tv-serie är bäst?
Idol... (om det ska räknas som serie?) och made in sweden..
Kan du gå ner i spagat?
nä,men jag kunde när jag va liten
Vad åt du senast?
tacos...
Höga eller låga strumpor?
spelar ingen roll. det finns ju stumpor som är mellan låga & höga. dom gillar jag

Vad är du mest rädd för i hela världen? 
att dö i en flygkrasch? Att en tummel som jag åker i med bil eller tåg ska börja brinna? Nåt i den stilen..
Har du varit kär i en kändis?
tror inte det.. :)

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
om jag har tråkigt..
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
green
Vad har du för färg på ditt påslakan? 
vitt..

Vad ska du döpa dina barn till?
det som jag tycker passar bra..
Sommar eller snö? 
sommar med sol !!!!
Bikini eller baddräkt? 
bikini med en snygg mage!!
Snyggaste läraren
haha, ingen är snygg..

Är du mörkrädd?
nej, inte så farligt iaf..

Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
ja, vem har inte?

Riktig gran eller plastgran?
riktig men, vad spelar det för roll?
Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt!!!

Godaste drickan till frukosten?
dricker inget till frukost...

Senast lästa bok? 
Pojken som kallades Det...  (är snart klar med den!)

Vem kramade du senast? 
Helena?

Älskar du att sjunga? 
neeej..

Vill du bli president?
nej, ingen drömm direkt..
Har du spelat kille i en teater?
haha, neeej.. eller, jooo..
Duscha eller bada?
duscha!
Kan du ditt mobilnr utantill?
japp...

Har du tråkigt?
aa, måste kolla vilka som är inne på msn. Så får jag lite kul kanske?

Har du gråtit i skolan nån gång?
ja, när jag va mindre..

Stockholm city, Metro eller .SE?
Metro för fan, i skolan!

Hur tar du dig till skolan?
bussssss

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
ahahha, nääääe
Sjunger du på toa?
nej, vem fan gör det?

Vilken färg har din jacka?
svart...  sen har jag en svart & grå..

Använder du långkallingar?
nejjj

Är du höjdrädd?
NEEEJ!

Vilket land vill du åka till?
USA, kanske?
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
vet inte...
Vad ska du göra NU?
publicera...


Kommentarer
Postat av: JULIA'S D60

sv: Tack så jättemycket! :D



Följ mig gärna via bloglovin om ni vill :)

2009-09-06 @ 18:52:56
URL: http://nikons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0