My life..

Jag lovar att jag inte har åkt till sjukhuset eller gått och dött eller nåt i den stilen...  Jag följde med Hanna till stallet och skrev inte innan jag åkte...
Jag har hunnit skriva en recension och nördat mig lite på facebook och bett pappa köpa cola på burk, hahah. Jag vet att det låter töntigt men det är sant. Denna gången är det vanlig cola också, inte cola light som jag älskar över allt annat...  Sen så choklad med luftbubblor i, finns det nåt bättre? Nääe, just det... 

Min dag imorgon kommer ju vara riktigt bra. Jag ska plugga också. 1800-talet. Det kan ju inte bli bättre... <3
Tror faktikst att jag kan ta hjälp av internet, även fast jag kan endel om det ändå. Hanna ska få med sig min nyckel till skolan imorgon också... Så att hon kan ta med min no och so :)

jaa... Nu sitter jag vid Hannas stationära dator. Msn är helt konstigt, det går lxm inte att logga in just nu.. Men god, älskar att det finns BRA ljud på denna dator.

Kom på att det finns gamla bilder på denna dator så det kanske kommer nån i detta inlägget :)

//Elin♥


yeeah, that´s mee!

(hittade inte så mkt mer roliga bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0