No life...

Tog listan från Linnea! Kände att jag har lite för mycket tid så nu får ni veta lite nya saker kanske? :) 

Vem:

Kramade du sist? Helena, tror jag..
Tänker du på? en..
Är din bästa vän? ojj, svårt. Sofia är nog den som jag kan berätta ALLT för... 
Förlåter du aldrig? vet inte... Men vissa saker kommer jag ihåg...
Pratade du med på msn sist? Sofia
Ringde dig sist? En som ville få tag i mamma
Skrev det 9:e smset till dig? Krille
Önskar du var med nu? Det vill du bra gärna veta va?
Var din första kärlek? ...

Har du:

Ett förhållande? nej
En bästa vän? japp!
Ljugit för en vän? vit lögn nån gång kanske?
Blivit anmäld någon gång? nej, tror inte det!
Stulit något? jag gör det hela tiden!

Gråtit över någon av det motsatta könet? jorå..
Slagit någon av det motsatta könet? ja, ngra st. Men jag slåss inte längre. haha
Kysst någon av samma kön? jaapp.
Varit otrogen? nej, varför ska man va det?

När:

Hade du riktigt roligt senast? idag, tror jag..
Grät du sist? ojj, det va längesen...
Skrattade du sist? idag
Snusade du sist? äckligt!
Ska du sova idag? har redan sovit idag..
Skrek du på någon sist? det va en bra fråga..
Mår du som bäst? Nu..
Förlorade du oskulden? nödvändigt att veta?

Vad:

Har du för mobiltelefon? sony ericsson w910i... (har lånemobil nu)
Har du på dig just nu? linne & tights
Lyssnar du på just nu? musik
Vad är din hårfärg? tycker det ser orange ut...
Är dina framtidsplaner? Leva lyckligt kankse?
Tänker du på just nu? Lite allt möjligt vill jag lova..
Fick dig att gråta sist? kommer jag inte ihåg
Hatar du mest av allt? falska vänner
Får du mest komplimanger för? mina ögon eller mitt hår...  tror jag...

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: glass JA! <33333

men du är beroende av mobilen också? ;)

2009-09-05 @ 23:14:25
URL: http://ssofina.blogg.se/
Postat av: sofia

hahah inte ? :D

2009-09-05 @ 23:15:58
URL: http://ssofina.blogg.se/
Postat av: sofia

<3

nej det förstås ;)

2009-09-05 @ 23:23:29
URL: http://ssofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0