Vi som går i skolan...

Nej men hallojjsan...

Nu har jag varit duktig och varit ute och sprungit.. Dock va det förjävla jobbigt idag, delsa för att det blåste som fan, men jag har världens träningsvärk från igår..  När jag hade sprungit 100m idag tänkte jag, hmm. Ska jag vända? Men då hade jag inte varit stolt över mig själv..  Det är jag nu... Dock blir det ridning imorgon & på torsdag. Fredag är det friidrottsdag på skolan.. Lördag, vila? Söndag, ridning. Igen!...
Nej, vila är inte min grej..

Det är inte alltid lätt..

Men jag tänkte egentligen bara säga att jag lever och att jag ska dyka ner i mina läxor... Det är så som alla som går i skolan lever.
För övrigt skrev jag en artikel idag på svenskan som sög! Den förra gillade min lärare iaf... tummen upp för det!

Hörs senare, Idol idag också.. wiiie...
//Elin♥


fan alltså.. SAKNA!


Kommentarer
Postat av: A.F

Tack! :)



näe kasnke finns de ngn sån stackare

2009-09-22 @ 17:40:58
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: A.F

:(

2009-09-22 @ 20:46:25
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0