Zlatan lovers...

Nu är vi hemma, vi kom visst hem tidigare än vad jag trodde. Det va en bra match, det "hettade till" lite i slutet. Men sånt tycker jag bara är kul, för då blir det lite spänning också!

Nu är det också fotboll som gäller, fast på tv:n då. Zlatan spelar ju! Jag har en kompis som ÄLSKAR Zlatan, eller jag har 2 som ÄLSKAR honom. Nu menar jag älskar. En som säger att vi ska kalla honom Zlatan och försöker vara som han. Sen en tjej som älskar honom verkligen. När vi säg honon förra året när vi va på fotboll så blev hon så glad att hon nästan började gråta, såg det ut som...
Dom båda ska med till Örebro.

Nej, nu ska jag kolla fotboll, lite bloggar sen äta. Vi hörs sen!

//Elin♥

 


Kommentarer
Postat av: A.F

luungt elin :D

2009-09-05 @ 20:03:26
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha yaa ;) mit te fult :(

2009-09-05 @ 20:46:12
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0