100421

Hej hej hej och hej igen!
Nu är jag tillbaka, eller ja. Hanna har haft datorn typ hela tiden... Men det har inte hänt så mycket roligt i mitt liv under dessa 2 dagar faktiskt.. Inte förutom att IDAG så glömde jag mitt so arbete i skolan som jag skulle skriva på datorn hemma.. Inte så smart....
Vid tillfället så är jag även 91 kalorier rikare.... En liten snickers orsakade det, men jag får väl skylla på att jag hade idrott imorse och cyklade till stallet och hem  ;-)


jag väntar på denna skönheten. (bikinin)

Kommentarer
Postat av: iza (:

sv: Ja om du inte har sett så se den! jag tyckte den var skit bra just för att den var lite udda men tim burton är ju grym och det var skådespelarna med! :)



vad drygt med ditt so arbete, hoppas du kommer ihåg den i morron ;P

2010-04-21 @ 21:26:53
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0