förlåt

jag sa ju att inlägget med de vanligaste frågorna skulle komma upp nu ikväll men jag ska försöka hinna få ihop det tills imorgon. Känns som jag gör mycket men ändå så hemskt lite.
Imorgon ska jag dock sätta sprätt på mina små ben. Idag har dock varit en plåga för inatt har jag nog haft kramp så det har känts precis som efter kramp hela dagen i benet. Men jag vill inte vara den som är den, om ni förstår. Klaga är inte min grej känner jag. Det får andra göra om de vill......

Nu har jag gjort om naglarna det fick visst bli rosa igen, denna gången mer hallonrosa och med lite kortare naglar. Skönt!



Kommentarer
Postat av: angelica björk

det låter fint :)

2010-04-18 @ 10:43:42
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0