H: annorlunda

1.Det första du tvättar i duschen? håret!

2. Gillar du kaffe? längesedan jag testade men tror inte det.
3. Hur mår du just NU? NU? jo men helt okej
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? ehe, det vill jag inte säga - OM jag har en crush på någon....
5. Berätta om din senaste dröm. den var allderes för knepig, och intern

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? nejj!

7. Vad vill du ha just nu? ingenting speciellt nu, att något ska hända ;)
8. Har du räknat till 1000 någon gång? det kanske jag har?
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? både och
10. Använder du smileys? ojaa
11. Har du träffat någon kändis? yee
12. Gillar du keso? nejjj
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? minns inte vad den heter, men den har en störand text
15. Är dina föräldrar stränga? näej inte så farligt ;)
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? faktiskt

18. Brukar du hyra film? Nee

19. Var kommer du vara på lördag? bra fråga.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll ? jag var inte i NYC, men jag levde och kommer ihåg
21. Vad åt du till lunch? öhh, pasta
22. Har du lockigt hår? nix
23. När grät du senast? förut när jag kliade mig i ögonen
24. Har du gått in i en vägg någon gång? jadå
25. Favoritårstid? Vår och sommar!
26. Vem höll du i handen senast? Ella
27. Sover du med TVn på? nejj
28. Tycker du att du är gammal? inte så farligt 
29. Är du mörkrädd? nja
30. Gillar du ditt liv just nu? LOVE IT!
31. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
ja, jag ångrar det varje gång
32. Har du bra syn? jaa!
33. Var är dina föräldrar just nu?
köket
34. Vad har du på dig just nu? tights, linne & tjocktröja
35. Vad var det senaste du köpte? candy
36. Hatar du mer än 3 personer? tror inte det
37. Använder du sushipinnar? usch nej 
38. Äger du ett vapen? haha, näej
39. Gillar du ditt hår ? nja, ganska mycket
40. Gillar du dig själv? just nu iaf ;)
41. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? i don't know, båda på olika sätt
42. Hur ofta använder du MSN? varje dag typ!!!


Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

haha jaha xd

2010-04-11 @ 22:52:23
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0