H: på't igen!

 

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - näeee ^^
Har du någon kille just nu?- inte vad jag vet :)
Har du dumpat någon?- yea
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - ohno, stupid
Vem kramade du senast? - öh, illa att jag inte minns. Men Alexandra skulle jag tro 
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - ne, dum fråga

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - beror på vad duktig är, men inte ig!
Har du bra betyg? - helt okej bra
Har du fått göra om ett prov någongång? - noeps
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - jadå
Sköter du dej i skolan? - jo men det gör jag
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - nästan alltid
Haft mobilen på lektionstid? - alltid!
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - näej

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - jo + mina 2 syskon
Trivs hemma? - det gör jag väl, men skulle faktiskt gärna ha eget oxå ;)
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - nee
Har skrikit och slagit din mamma? - skrikit-ja. inte slagit
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nej
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - jaa, haha
Vem betyder mest för dej i din familj? - oj, jobbig fråga. ingen kommentar
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Ja

VÄNNER:
Du har vänner? - jaaa
Du brukar vara med? - olika!
Vem/vilka var du med sist? - alexandra, eveline & johanna
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - älskar mina vänner precis som de är!
Är det okej att ha kill-kompisar? - mer än okej
Har du pussat någon av dina kompisar? - ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - det vore dumt tkr jag!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - ja, jag kanske inte ens borde säga tyvärr?



FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - nej, men till skolan så gör jag det
Putar med läpparna på kort? - nej, SMILE! :D
Tar kort på dina bröst? - oja varje dag, haha! nej det gör jag inte
Använder foundation på läpparna? - nejnej
Super dej packad varje helg? - nee
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - neej
Ditt hår e knallblont? - nix


ALKOHOL:

Har druckit alkohol?Ja
När drack du alkohol senast?- det var ett tag sedan
Vem bjöd dej på alkohol? - hahah, någon som bor i samma hus som mig
Vad var det för sorts alkohol? - cider, alltså inget allvarligt
Brukar du dricka alkohol?Nej
Har du druckit öl?ja
Tycker du om öl? - njaaa


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - nejdå
När grät du senast? - i torsdags, hahaha. av skratt!
Du har gråtit över en kille?ohyes
Vem bråkade du senast med?Elin säkert

ÖVRIGT:

Motto? - inget speciellt direkt, men lev dagen som den kommer
Film?alvin and the chipmunks 2, hahahah! - måste se den igen!
Lyssnade sena
st på?Umbrella - Rihanna .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0