hemma!

Nu äntligen är vi hemma (va fan skriver jag vi för? det är ju jag!!!) efter en dag som har varit mycket rolig med många skratt och få tårar faktiskt inte en tår alls. 
Såg att Kenza också hade besökt tandläkaren idag och nu kommer intressebävarna bita er i benet (HAHAHA, internt!) men jag var där för att fixa en spricka i tanden som var en gammal lagning. Den måste vara minst 4 år eller något och då borrde de bort den och sen fixade en ny? jag fattade knappt själv och allt kändes bra tills jag drack vatten nyss då det började ila i tanden. INTE OKEJ!

Men nu ska jag väl hoppa in i duschen, eller jag tror faktiskt att jag går idag man hoppar ju alltid in dit!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh snällt :D ser framemot at tde ska komma ;D

2010-04-13 @ 18:50:38
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0