lista

Den här sköna listan tog jag från fina Marcus, hoppas det var ok ;)



Vänner och livet


Vad vill du bli när du blir stor: bäst i världen 
Hur vill du dö: lycklig
Vem av dina vänner är mest lik dig: de är lik mig på olika sätt ^^
Vem är högljuddast: Jimmy, utan tvekan
Vem får dig mest att skratta: alla, helt klart
Vem har du känt längst: Johanna, som jag fortfarande umgås med
Vem är blygast: eh, jag vet inte
När grät du mest: mest? oj, grät rätt bra i kyrkan i torsdags. Inte okej, skrattade ÅT några!
Vad är den bästa känslan i världen: att vara lycklig är ju en jävligt bra känsla, inte sant?
Vart vill du bo i framtiden: där jag trivs kanske är en bra idé!
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: oj, det skulle nog vara mina ben eller min mage. 

Har du någonsin

Varit kär: oohyes
Blivit dissad: inte hårt, men det kanske jag har?
Rymt hemifrån: ne
Föreställt dig ditt ragg naken: haha, det tror jag inte. eller? 
Skolkat: inte många gånger, men det har hänt
Sovit utomhus: oja! bäst
Gråtit i skolan: yes
Spytt i skolan: Nej.
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: verkligen! hahaha
Sett en död människa: Nej
Druckit: det gör alla?
Retats: för ofta, xp
Blivit nerslagen: nejnej

Du

Svär: lite för ofta
Sjunger bra: oja, nästa Celine!
Dushar dagligen: varannan dag typ
Kommer överens med dina föräldrar: för det mesta iaf
Spelar något instrument: nej, men kan pinao
För dagbok: nej, har ju bloggen ;). Kanske inte lika personligt men
Sjunger i duschen: ibland, om jag är själv hemma

Vem var den senaste personen

Du nuddade: Elin
Du pratade i telefon med: En som skulle ringa mami
Msnade med: någon igår, minns inte vem
Du kramade: öh, minns inte. mamma säkert
Du skällde på: Elin, haha!
Sportade med: Elin

Senast du

Skrattade: förut
Grät: torsdags
Filmen du såg: Alvin and the chipmunks 2
Tuggade tuggumi: förra veckan
Drog ett skämt: säkert något askul igår
Sång du sjöng: någon Leona Lewis låt Elin spelade förut

Brukar du

Titta på dig själv i spegeln:
tyvärr, haha!
Skrika: nej, inte nödvändigtvis
Sova: ja, vad jag vet så gör alla det utom Edward Cullen?
Ha ångest: söndagar, hemskt
Ta mediciner du inte borde ta: dumt tkr jag, så nej
Vilja dö: nejnej
Drömma mardrömmar: nästan aldrig, inte hemska iaf
Drömma sexdrömmar: om jag nu gör det, skulle jag kanske inte skriva det här eller? ;). Men jag är en människa, så mkt kan jag säga
Ta droger: nejnej
Försöka vara annorlunda: brukar vara mig själv, vet inte hur annorlunda jag är?
Klä dig i svart: ofta, inte emo dock ;)
Gå till kyrkan: med skolan ja, annars nej!
Gå i skolan: ne, bussen 
Röka: nej
Ljuga: never ever
Hata folk: nej
Lita på folk: de som står mig närmast, ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0