svar på de vanligaste frågorna

Detta pratade vi faktiskt senast om igår att om vi är enäggstvillingar eller inte? Vi har gjort ett test som har visat att till 99.99% är vi enäggstvillingar. Men jag och Elin kan inte se att vi är så lika att vi är det. Många säger "men gud vad ni är lika, ni måste vara enäggstvillingar" och det är vi ju uppenbarligen. Men jag har fortfarande svårt att tro på det då vi inte är så lika. 
Sen är det många som frågar om våra lärare, kompisar och våran storebror ser skillnad på oss? Och ja våran bror Karl ser skillnad på oss bättre än många andra faktiskt. Våra vänner se också väldigt bra skillnad på oss iaf våra närmsta. Men våra lärare kan ha lite problem. Men det är inte så jobbigt som många vill tro ;). 

Den vanligaste frågan och kanske myten är att jag känner när Elin får ont. Det kan jag inte säga att jag får faktiskt. Jag känner inte det alls faktiskt. Men om Elin mår dåligt så tror jag dock att jag märker det på ett eller annat sätt. Och ja, jag kanske är lika konstig som det låter. Men jag tror att jag kan känna det, och då skippar man att fråga vissa saker och kanske att ens prata med henne. Jag vet som sagt inte, men jag tror det iaf...

Jag och Elin gick i samma klass från förskolan till tredje klass men sen så delade vi på oss, vilket jag tror var bra. Annars hade vi nog hängt tillsammans hela livet. Jag skulle aldrig stå ut att umgås med Elin mer än vad jag gör nu, vi går varandra mer på nerverna än någonsin nu. 
Vi ska inte heller gå i samma klass på gymnsiet inte ens på samma skola för första gången faktiskt. Blandande känslor, men jag tror det kommer gå bra. 
För där ser alla mig som Hanna inte som "Hanna hon som har en tvillingsyster i 9b"

Hoppas ni orkade läsa allt och att ni fick svar på några frågor, annars är det bara att fråga som vanligt! :)


favorit i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0