bäst att jag passar mig

he-he, Elin är på superbra humör. Trevligt att prata med henne då, det blir alltid så tyst när hon är på dåligt humör. Ingen som håller låda här hemma längre. Så imorgon för att få unga fröken på bra humör tänkte jag nog göra lunchen och plocka i och ur diskmaskinen. Det kanske kan få henne på bra humör och mig ett steg närmare till hemmafru. För det skulle jag så gärna välja bli, NOT!

Nu är jag trött, så det ska vara antar jag. Jag kommer vara döende imorgon, härliga underbara tanke ♥


ps. med det här inlägget skulle jag säga godnatt för er som inte förstod...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha:-)vad snällt av dig:-) och jag som inte har någon syster:-( det är synd om mig. Bara tre gamla bröder;)

2010-08-18 @ 09:00:47
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0