full rulle?


hejhejhej :)
 Jag gick upp tidigt idag också, måste komma in i att sova lite mindre. Det som är störande är att när man går och lägger sig så kan man inte sova. Jag trodde aldrig att jag skulle somna inatt, haha. Men det gjorde jag!

Idag så är det en lugn dag, det händer inte någonting, inte på dagen ialafall. Ikväll så ska vi fira en som fyllde år igår. Det blir bra det. God mat och tårta (eller nåt liknande blir det nog). Innan det ska jag ha tagit ur diskmaskinen, gjort mat och ställt i diskmaskinen.
  Sen så va det ett tag sen man Hanna spelade sims, kanske är det dags idag?   JA, ni hör. Det blir full rulle idag. Ska även kika i H&M katalogen igen...



just dt, ska tvätta håret också... Jag har och göra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nääärrrråååå ;)

2010-08-12 @ 15:13:03
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0