nöjd, nöjd, nöjd. kvinnan här är väldigt nöjd

ja ni vet ju själva hur den låten går annars tänker jag tvinga er hem till mig så ska jag sjunga den för er en hel natt. Det är ingen rolig historia så se till att ni kan den.
Men jag har iaf fått tummen ur och laddat ner lite random musik sådär mest till Elin och vi lyssnar inte på samma musik alltid men det blir nog bra. Så nu äntigen efter ungefär 9 månader efter jag har köpt min mobil har jag musik i den. Lovely. Älskar att lyssna på musik i bussen typ. Sen kom jag på att jag glömde lägga in några Michael Jackson låtar. hm, får se när jag gör det.

Nu sitter jag på golvet av alla ställen och känner mig lite hippie och lite äcklig. Håret behövs tvättas, jag brukar vila det ibland och inte tvätta det när jag duschar. Äckligt kan ni tycka, men jag försöker vårda mitt hår och hårbotten behöver bli fet ibland också. tyvärr


                                    
                                               till och med en bild fick ni, inte illa
                                               leker rätt hårt med min can på nya datorn nu ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha:-DPå den bilden ser det ut som om du har världens största lösnäsa:-D hahaha!!!

2010-08-15 @ 19:17:27
URL: http://www.hanna.arehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0