Nu kommer jag sova gott!

Fick den finaste, sötaste, gulligaste och helt enkelt den bästa kommentaren någonsin idag tror jag. Blev glad när jag såg den. Den var från Hanna. Hon skrev att hon läser våran blogg hela tiden så hon inte har någon tid för sin egen. Då vet jag att vi gör något rätt. Kul att någon uppskattar det. 
Så därför gullunge tycker jag att du borde skriva med din blogg när du kommenterar om du vill skriva ut den. Största kramen till dig : )

Den kommentaren gjorde verkligen min dag känner jag, så gullit av henne!♥ 

Nu sitter jag och lyssnar lite på bästa Torbjörn, älskar hans röst. Vet att jag har sagt det förut men det tåls att säga igen


elin & jag

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa. Jag är ju Tobbes bror så jag tycker att han äger! Och det gör ni med<3

2010-08-10 @ 10:35:03
Postat av: Hanna

Oj! Jag menar syrra;)

Kram kram och kram. Det e så roligt å läsa eran blogg.

2010-08-10 @ 10:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0