vem är jag kär i?


Sådär ja. Jag hittade nån sida med MASSA listor, så nu tog jag en som antagligen är jättetråkig... Men jag orkade inte titta igenom typ 300 olika listor... Ja, då kör vi!

vilken frukt åt du senast? nektarin, tror att det heter så ialafall...
hur ofta äter du plockgodis? inte alls ofta, 1ggn i månaden kanske..
vilket djur hade du varit, om du fick välja? hmm. typ sköldpadda
tror du att du kommer att få leva ett till liv? näääääe!!!!!
är du värd mer än andra människor? haha, nope..
vilken familjemedlem står dig närmast? fan vet jag, H kankse.
vad heter du på facebook? Elin
vilket barnprogram är roligast? Brum, ni har sett det va? (tyvärr går det inte längre tror jag)
är tjejer eller killar bäst? tjejer. Men det beror ju på vad man jämför..
har du varit på en gayklubb? never ever..

äter du kanterna på brödskivan? jaoo, ibland först för att slippa dom sen ;-)
är du vegetarian/vegan? nejj
vart hittade du den här listan? haha, jaa. nån sida som jag har glömt och jag orkar inte googla igen.
har du en egen lägenhet? nej
vilken kamera har du? mobilen (Y)
vad har du valt för bild här uppe? vadå här uppe?
vad vill du bli kallad? Elin
vad hade du hetat, om du fått välja? jag kommer inte på nåt som jag vill heta...
om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej? tjej.
vad gör du just nu, i denna sekund? svarar på frågorna...
vilka sidor och program är du inne på just nu? bara blogg.se

hur många timmar sov du inatt?
vilken tid gick du upp imorse? strax innan 8
hur många har du på msn? jag vet inte. runt 200 eller nåt kanske.
hur många tjejer/ respektive killar? hälten/hälften typ. kanske lite fler tjejer..
hur många blommor har du i ditt fönster? ingen just nu, men brukar ha en! (som LEVER!)
vattnar du dem själv? aaa :D
te eller kaffe? te... Måste lära mig att dricka kaffe...
laddar du ner film/musik olagligt? nej, får inte göra det på denna datorn. (från mammas jobb)
eller lyssnar du via spotify? nej, denna datorn har inget ljud.
är du inne på msn? nej.. Det va massa nej här tycker jag..

vad har du för påslakan? vitt med hjärtan på. I<3IKEA
vart är du just nu? i mitt rum
sitter du på en stol från ikea? haha, JAA. faktikst
tuggar du på något, isåfall vad? inget alls faktikst
när städade du ditt rum senast? jaadu. det va väl ett tag sen. Men det är fortfarande snyggt!
när träffade du din morfar senast? har aldrig träffat hnm...
vem är du kär i? ingen. och om jag skulle vara det så skulle jag nog inte skriva det här :D
har du nån sjukdom? inte vad jag vet
vad händer i höst? skooooolaaaaan.
vad är du i stjärntecken? oxen!!!!

vilken film såg du på bio senast? det kommer jag inte ihåg..
rött och svart eller vitt och grönt? rött&svart
frukt eller godis? frukt.... ibland godis
vad äter du till frukost? olika.
vilken typ av film gillar du? alla filmer.
och vilken gillar du inte? okej, jag är inget bit fan av smöriga amerikanska filmer...
vilka är din favoritlåtar just nu? för många för att kunna skriva dom här... men det mesta med JB!
om du blev gravid nu, vad skulle du göra då? undra vem som va pappan. Sen fundera på om jag vill ha en unge nu eller vänta :D
brukar du tejpa över din mun? haha, jaa. varje dag!!!! :D not
var du på dreamhack? nej, fan heller..

hur ser dina strumpor ut, är de sexiga? oja. kom hit och kolla på dom!
hur ser dina underkläder ut? jävligt snygga.
när blev du taggad på facebook senast? tyvärr kommer jag inte ihåg datum...



Hoppas att ni fick lite att läsa... Säg till i kommentarerna om ni oxå gör den. Så jag kan kolla in era svar :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har inte gjort den här men jag tycker att Brum äger! Hihi:-)

2010-08-11 @ 22:17:06
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0