Vem bryr sig?!

Alltså, hej ellernåt. Jag ligger vid tillfället i sängen och funderar på varför jag inte sover. Tyvärr har jag ett väldigt bra svar på just denna fråga, jag har letat (läs: provat) kläder som jag ska ha imorn. Man kan ju inte se ut som en råtta i stan lixom.... Det kunde ha tagit 2 sek, men jag blev, som vanligt osäker på vad som skulle få bäras imorn, eller ja idag om man så vill det.... Vad som ska köpas imorn? Jo, det ska bli; body lotion, nåt snyggt linne eller ngra st, plånbok och lite annat... Ska försöka att hålla nere summan kan jag säga:) . Hittar jag inga snygga linnen så kan nelly.com räkna med plus. Sen så ska jag beställa lite, eller ganska mycket från h&m så pengarna är snart slut... Men jag ska faktiskt öppna ett sparkonto, så ni kommer få mitt kontonr. Så att ni kan sätta in lite stålar. Med dom orden avslutar jag, för snart dör mobilen.... Godnatt eller nåt då! Flummigt inlägg, men va fan, vem bryr sig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0