vet inte om jag pallar...



Sådär,nu har jag med en lätt ångest fyllt i allt på beställningen... Allt kommer sluta med att jag köper en marinblå cardigan oxå... Ska ialafall köpa dom randiga tröjorna på fredag tror jag... Tror jag vill ha båda...

  Imorn blir det stallet, 10 på morgonen... Sen vet jag inte vad jag ska göra, en springtur vet jag inte om jag pallar med imorgon också... Jag kände mig lite som en flodhäst idag, hahaha =)
 nu ska jag stänga av datorn, för att kunna sova sen!


09
haha, satt och kollade igenom gammalt förut...

hahahaha, söt tjej... 2007


2008, tror jag :)


tror detta oxå är 07...


09...


oxå 09..


07 .... eller kanske 08...

hahhaha, hjälp alltså :D


slutet av 09 början av 10... Lite bättre än det tidigare tkr jag...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Söta bilder :) Hoppas du får en bra dag imon :)

2010-08-18 @ 23:00:16
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0