winnerbäck

Jag är sjuuukt trött ska ni veta älskade läsare. Jag jobbade som jag skrev igår på Lars Winnerbäcks konsert som var här i Karlstad igår. Det var inte bara han utan Laleh var även där och spelade plus några till. Jag fick det glassiga jobbet som städare. Som faktiskt var roligt med det fina sällskapet jag hade. Vi fick även gå backstage, kände mig rätt tuff då (haha!). Senare på kvällen runt halv12 så fick jag byta arbetsuppgift och lämnade mina fina vänner som städade lite till skulle jag tro jag fick ta ner baren och lite sånt.
Fick även jobba med snyggningarna som stog för säkerheten under konserten. Vi hade rätt kul jag och blondinen, skämtade högt & lågt.

Jag kom i säng runt 2 inatt tror jag. Efter en 9timmars lång arbetsdag. Kul hade jag det!



 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Omg!!!!! Lars.:-)<3

2010-08-21 @ 23:14:51
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha tack ;D

2010-08-22 @ 00:38:39
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0