rullar på

Mina planer att bloggen skulle få lite liv gick ju inte så bra kanske. Men både jag och Elin har tagit en sväng på stan dagen till ära. Kan lova att mellandagsrea inte är min grej- ALLS. Visst är det trevligt med rea på kläderna men när folk är som hysteriska även om det bara finns L kvar (inte min storlek, men ni förstår. Några storlekar för stora kläder) och fula kläder så är folk som yra höns. Vet inte vad de vill ha eller ska ha, så läge de blir av med pengar. Okej nu överdrev jag väldigt mycket. Men ni förstår min princip. Antagligen är jag bara bitter för att jag inte hittade något plagg på rea. Faktiskt bara två nagellack.
Jag får leta reda på saker som jag behöver någon annan dag :)


bilden är från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0