100215

Heyyyy!
Sådär, eftersom jag inte har någon dator och Hanna hade denna datorn hela kvällen igår så får ni helt enkelt nöja er med den dåliga uppdateringen som blev!
Men men, jag ska snart gå och titta på tv så jag kommer svara på kommentarerna sen. Men jag kan meddela att mitt face är helt svullet, samma sak med mina halsmandlar. Inte så trevligt men livet går vidare. Sen så är språket på denna datorn på engelska så alla ord är understukna med rött, ganska jobbigt om ni frågar mig!
Ha en trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: alexandra

SV:Jotack de är bara bra med mig! (:

Borde du smaka är super gott! hihi ;)

2010-02-15 @ 19:07:53
URL: http://babygagga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0