om mig

Namn: Hanna,

Längd: 164, TYP
Ögonfärg: grön
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstan: ibland,
Tänker du på självmord: haha, NEJ!
Dricker du alkohol: neej
Använder du droger: nej
Röker du: nej
Vilket shampoo använder du: elvital tror jag det heter, jättedåligt x)
Vilken parfym använder du: miss sixty & blackXS

Vad är du rädd för: att bli lämnad & ormar. BLÄÄÄÄ

Gillar du att tvätta: haha, inget jag göra ofta men inte så kul


Din första

Operation:
har aldrig opererat mig
Första priset: klassfotbollen vad jag kan komma på, bäst i Karlstad 2 ggr & femte bäst i värmland var min klass. STOLT
Första sporten du började med: öhm, gymnastik (H)
Första husdjuret: misse
Första semestern: England
Första konserten: da buzz


Just nu
Äter du:
nee
Dricker du: nej
Ska du: svara en på msn
Lyssnar du på: ljudet från datorn
Väntar du på: vet inte
Tittar du på: datorn
Har på du på dig: tights, linne & tjocktröja


Din framtid
Barn:
inte än, men i framtiden
Giftemål: kanske
Karriär: med människor, socionom, psykolog eller kurator kanske ;d


Har du någonsin
Kysst en främling:
nej
Tappat bort glasögon/linser: nee
Brutit ett ben: nej
Rymt hemifrån: nej
Röntgats: nej
Gråtit när någon dött: ja, det gör man


Tror du på
Gud:
nej
Mirakel: nej
Aliens: nej
Magi: nej
Himlen: nej
Tomten: nej
Änglar: nej


Senaste
Film du hyrde:
smala sussie
Film du köpte: var ju fan år sedan, säker idol dvd'n
Låten du lyssnade på: cover up - Janet leon
Låten du hade på hjärnan: samma
Låten du laddade ner: minns inte

Tv program du tittade på: True Hollywood story - Michael Jackson

Personen du tänkte på: Alexandra, haha :D


Favorit
Mat:
gah, vet inte!
Låt: mååångaaa
Sak att göra: va med mina vänner är alltid kul :)
Dryck: vatten ;o
Cigg: usch :s
Bil: fan vet jag ;p


Har du någonsin
Ljugit för någon:
ja
Varit i slagsmål: nej
Blivit arresterad: nepp
Antal gånger ditt hjärta brustit: inte så många
Hjärtan brustit på grund av dig: ingen aning
Ärr du har på kroppen: räknar inte


Senaste

Personen du fick mail av:
facebook säkert, kollar aldrig den mailen
Personen du fick brev av: Swedbank
Personen du fick sms av: Eveline
Saken du köpte: : dricka


Övrigt
Vad har du gjort idag:
slappat
Var det kul: JAAAA!
Hur tidigt stiger du upp : 10.00
Vad ska du göra ikväll: inget ;D
Är du seriös: aldrig typ ;p
Var har du ont: har inte ont
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: tror jag nog

Favorit

Paramore eller Tokio Hotel : lyssnar inte på någon av dom
Salt eller socker: båda, beror dock på till vad

Gillar du ketchup: nja
Är du glad nu:
ja 
Var du glad igår : ja 
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Stockholm är: stort, haha.
Kan du sjunga: ja, men inte så bra
Mer värt än guld: mina nära&kära

Spaghetti eller makaroner: spaghetti

Ett land jag helst vill besöka: USA

Sparar till: sparar inte -.-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0