tomt

ÄNTLIGEN HELG!!! Fattar ni vad jag har längtat eller? Jo men det gör ni nog eftersom alla längtar oftast lika mycket. Men nu ska jag låta sådär tråkig och vuxen och säga att alla längtar nog inte till helgen. Speciellt inte de som har det svårt och jobbigt hemma. Man kan nog inte sätta sig in i deras situation. Men får hoppas att det inte är så många ♥

Sen glömde mamma att hämta ut mina kläder som kom i TISDAGS hoppas på att hon hämtar dom imorgon!!!

Men för att lätta upp stämningen lite och för att jag älskar musik så tänker jag tipsa om en bra låt :)
som jag har sagt innan, FRÅGA om ni undrar något om tvillingar!



Ni har nog hört den, men jag sjunger på den hela tiden :o.

Kommentarer
Postat av: Sandra

yehaaaa heeelggg!

2010-02-05 @ 19:26:32
URL: http://saandrafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0