tvilling

Jo men detta är ju faktiskt en tvillingblogg så tänkte försöka få in lite om det. Men ni undrar inte allt för mycket vad jag vet så skriver typ bara lite nu ^^

Men oftast som tvillingar så ska det ju finnas en som är lite mer killig av sig. (om det är tjejer som är tvillingar). Så jag tänkte reda ut vem av mig och Elin som är det.. 
Det är ju så att som kille ska man ju vara lite äcklig och rapa och sånt ni vet, och jag kan avslöja att jag rapar lite vart som helst. Kanske inte högt i klassrummet alltid men annars så skäms jag inte över det. Elin är lite mer försiktig av sig när det gäller sånt ;).
Men i kläderna så är vi lite delade, vi båda gillar jeans även om Elin kanske använder det oftare. MEN Elin använder klackar och det gör jag inprincip aldrig så Elin är mer tjejig av sig på det sättet. 
Ingen av oss har varit en typisk tjej, vi har aldrig varit dom som lekt med barbie utan vi höll oss till dockor och bilar (hahahah)

Nu kanske ni fick reda på något nytt iaf? Om inte? FRÅGA

Kommentarer
Postat av: Madde

För mig är fredagarna långa men roliga ;) börjar åtta slutar fyra sen har jag teater från kl 18.45 till elva :P samma sak på lördagar ;)

2010-02-09 @ 22:27:01
URL: http://madeleineamelia.blogg.se/
Postat av: Gotlänning, sambo & foto

Åh. Då förstår jag ^^

Gud vad jobbigt. Men vad beror de på då?

2010-02-09 @ 22:34:20
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0