tips?



Sådär, nu efter ett dygns ledighet så är jag tillbaka, inte lika stark som förut. Men nästan.... Anledningen är ingen speciell, utan det blev bara lite för mycket, och jag kan inte säga nej...  typ så...

Men men...  Under detta dygnet så har jag inte gjort nåt, bara slappat. hahah... Kul liv lixom, i skolan gå det frammåt. Men idag trodde jag för en sekund att jag skulle ta två steg tillbaka och ett frammåt...  Så sjukt trött, men men.. Det är bara att gå och lägga sig tidigare...

Svaret på gissningstävlingen komer senare!!!!


älska H&Ms vår & sommar kollektion...  Dock letar jag efter ännu en bikini. Så jag är öppen för förslag och tips!

Kommentarer
Postat av: Anonym

H&M har en grym sommar kollektion :)



Nelly.com har snygga bikinis

2010-01-12 @ 21:43:46
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0