samma lista 2 ggr

Lovar du att vara ärlig nu? Så ärlig som jag kan vara :)
Du heter: Hanna 
Smeknamn: "hannisbannanis" & "hannah montana" typ ^^
Låt som när du är ledsen sörjer till: sörjer inte till någon speciell låt, film känns bättre 
Beroende av: happiness
Vad tror folk om dig?: det vet jag faktiskt inte, Vad tror ni om mig?
Vad får du oftast komplimanger för?: hihi, har svårt för komplimanger blir alltid så blyg. Men ögonen kanske?
Vad säger du för att imponera på någon?: Är lite blyg faktiskt så gör det inte alls ofta, hur? Det håller jag hemligt ;)
Hur imponerar man på dig?: Prova och se om det funkar ;)
Brukar du skratta för dig själv?: inte alls ofta 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hanna är fet / olle
Var bor du?: Karlstad typ
Trivs du där?: jorå
Är du allergisk mot något: näej
Hur svarar du i mobilen: hallå
Antal timmar sömn inatt: 10, hihi (a)
Brukar du komma i tid: viktigt att vara i tid!
När mår du bra: för det mesta, men beror på om jag har varit nere innan så mår jag bäst hos hästen. Men med mina vänner mår jag sällan dåligt ♥
När blev du fotad senast: oj, igår?
Hur känner du dig nu: jag känner mig lycklig
Vanligaste färg på dina kläder: svart, vit
Vad tycker du om fötter: kan vara äckligt, men tänker inte mycket på det
Vad saknar du: oj, en del saker ;)
Hade du en bra kväll igår: oja :)
Favorit dryck på morgonen: juice om det ska vaa något
Rakar du benen: nej, speciellt inte på sommaren. haha, snälla vad tror ni?
När brukar du oftast gå och lägga dig: nu på sommaren runt 2-4
Är du blyg?: ganska
Sysslar du med någon idrott: rider
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: förälskelse, som senare leder till kärlek. ja
Har du spytt offentligt: nix
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: hihi, det vet ni ;). Sen skulle jag nog ta reda på vad någon speciell tycker om just mig kanske?
Är du nöjd med ditt liv: just nu? ja
Är du bortskämd: nej, ingen liten snorunge som får vad jag vill
Vad gör du i morgon: kanske badar hästen & på kvällen till en kompis
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Kenza. Jordnära & otroligt vacker. Känner henne inte så kan inte säga så mycket mer 
Vad längtar du till?: inget speciellt
Har du bra vänner och äkta vänskap?: är bortskämd med bra vänner
Vad använder du för shampoo?: minns inte vad det är, men något frisörshampoo. Dom är bäst
Hur gammal är du: sweet16
Tycker du om någon just nu: har jag inte sagt ;d
Gröna eller röda äppeln: röda
Gillar du golf: nej, möjligtvis mini
Vilken tid gick du upp idag: 12
Har du sovit i din egna säng inatt: jaa
Har du strumpor på dig nu: nee
Är det okej att gråta: ja!
När grät du senast: när jag såg på "Remember me"
Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara jävligt mycket, och shoppa
Bär du glasögon eller linser: inget av dom
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej, men dyra kläder har oftast bäst kvalité. Inte alla
Har du piercing: öronen 
Vill du gifta dig: absolut, stort jävla bröllop ska det vara!
Vill du ha barn: ja, men inte än! 
Solar du ofta: nej, så dåligt tålamod
Är du bra på att laga mat: så köng är jag
Är du flygrädd: nee
Är du vig?: lite, hihi (a)
Är du musikalisk?: inte speciellt. Kan piano helt okej
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: hm, magnum
Tror du på ett liv efter döden: nej
Tycker du om sushi: nej
Vad äter du helst när du ser på film: inget alls, eller godis
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls, haha!
Vilken ögonfärg har du: gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: inte ofta
Hur ofta tränar/motionerar du: 3-4 ggr i veckan
Senaste låt du hörde: Sweet dreams - Beyoncé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0