sommartider

Sommaren för mig betyder ju självklart - sommarlov! Men sommaren för mig är även älskade Göteborg, jag älskar verkligen Göteborg. Det är litet men så stort på något sätt. När man är i Göteborg på sommaren ska man ju trängas med en miljard andra på Liseberg såklart men även shoppa lite, eller mycket. Jag brukar hamna mellan där någonstans. 
Om man vill komma till ett mysigt ställe i Gbg ska man gå till Haga. Det är liksom Gbgs "gamla stan" på ett sätt. Där finns det massor av mysiga fik och små affärer. mys!
Sedan tycker jag att vi som kommer dit från en annan stad borde leta oss utanför nordstan. Visst det är kul i någon timme men sen måste man ut förstår ni. Det finns så mycket i göteborg, man borde inte missa något. :)

Ja, det är vad jag tycker om Göteborg! I love it!


tar en bild på mig&elin, ser ni vem som är Elin & vem som är Hanna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0