afghanistan i huvudet

Ja för mitt huvud sprängs sönder snart känns det som, detta fenomen beror på allderes för lite sömn och för mycket att göra. eller inte för mycket utan mycket att göra. Man tror att det är chill nu men allt är så kul så man vill faktiskt inte missa ett piss!!

Idag hade vi en riktigt kul dag som börjde med tipspromenad. 14 av 14 rätt och äran ska även Johanna, Eveline & Alexandra ha. Vi piskade de andra!! Sedan bar det av till Score och där stog bowling på schemat. Och seriöst är jag så jävla dålig på det, haha! Men vi hade kul iaf enligt moi. 

Nu sitter jag och gör om en nagel som gick av när vi bowlade, tacka gud (även om du inte finns) för att det inte var fler ;)


så fina är inte mina naglar men vi leker det

Kommentarer
Postat av: angelica björk

man kan ju drömma att naglarna är så fina iaf :D haha

2010-06-09 @ 11:41:39
URL: http://angelicasdays.blogg.se/
Postat av: Erika

Sånna naglar är fina :D



sv: Åh okej :)

2010-06-09 @ 17:05:34
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0